Smått och ont

Hejsan! 

Har haft fullt upp i helgen. Men jag kan säga som så att i lördags spelade jag sista matchen och vi piskade med 11-3. Sedan for jag och mamma ner till det beryktade Gimo, fick städa här till typ 11 tiden på kvällen. Sedan kikade vi på Prison break och åt chips. 

På söndagen sydde mamma gardiner åt mig, gullhönan. Sedan for hon och jag påtade lite själv och efter det gängade jag med Siri litegrann. Hennes nya inneboende som hette Lisa hade en dööööcool kaffekokare. Det var som två glasskålar som man satt ihop och så vart det kaffe på nåt konstigt sätt. Marcus kom sedan och vi lagade korvstroganoff och ris. Det var faktiskt ganska gourmet. Nu har han stuckit till jobbet och direkt efter drar han hem till Mora. =( Men jag drar till Ayia om 7 dagar!!!

Nu är det så här att min mamma råkade sno min plånbok när hon stack så jag har inte tillgång till pengar. Illa, men hon skulle skicka den på posten, så den kommer väl i veckan hoppas jag. Nu ska jag fortsätta att städa innan Joseful komme och gnäller på mitt ungkarlsliv (stökigheten för tillfället). Hon kommer idag och Gabban på ons. Najs. jag och siri ska äta frukost tillsammans när hon vaknar. Mysfaktor på det.

Dagens facelook
Smink: Ärvd mascara
Hår: Locktång babyliss, flint privat och råttfärg från mina favorit gener

höres /Amanda




Kommentarer
Postat av: ewe

haha du är ju störd du x) (flint privat)vi ses snart iaf! love ya biatch

2009-08-10 @ 19:06:00
Postat av: Styvmor

Hahahah! Nu är det nån som har läst för mycket fjortis-bloggar...facelook va? Wannabe...

2009-08-10 @ 19:42:40
URL: http://goodkipper.blogg.se/
Postat av: moster maud

Tycker du är vacker som vanligt Puss

2009-08-10 @ 23:04:06
Postat av: Fredrika, även kallad "den glömda...." (emo)

saknar dig redan mandyhoe :'/ cool kaffekokare by the way ;o haha :D puss p.s håller med maud. love ya

2009-08-11 @ 13:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0