2 dar kvar

Alltså, jag har gjort en ny design på bloggen men den kommer ju aldrig upp! Det var typ 24 timmar sedan. Nådigt less jag blir.

Jaja, man får väl härda, den kanske kommer så småning om eller så får jag göra om hela skiten.. Igår kväll så hade jag Siri, Elin och Gabban tjejkväll nere hos S och E. Det var skitkul, men: whats happens in their apartment stays in their apartment.

Nu sitter vi fyra på balkongen och chillar till lite musik. De ä myligt de :)
Skolavslutningen innan sommaren. Känns faktiskt jättabra å vara tillbaka! Synd bara att Lisa i vitt har slutat annars är vi samma gamla Bohr och Curie klasser. 
/Amanda

Kommentarer
Postat av: moster maud

Nu är nya designen här. Snygg!! Puss

Ringer dig söndag

2009-08-15 @ 18:46:24
Postat av: ewe

vilken psykig bild när du pekar! ;) men snyeggt löken

2009-08-16 @ 09:26:03
Postat av: Nicolauuses

fin du är, :) hihi

2009-08-17 @ 13:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0