Lill lördag idag

Hejsan!

Igår var jag i skolan och skulle fixa min ledighet. Det var liksom lite halvdrygt att gå till skolan för vi har ju inga lektioner denna vecka. Så vi fick helt enkelt göra dagen värd endå. Jag öppnade min gylf och skulle låtsas som om jag hade glömt den öppen men ingen märkte det :( så jag fick göra det ännu grövre, jag stack ut min tröja litegrann ur gylfen men då fattade alla att jag inte var seriös. 

Sedan kikade vi treor som var där på film i charlotta. Kenny Starfighter. Jag somnade och sov en timme under filmen så det var inte så lyckat. Sedan gick vi till Amerika som jobbade på nåt konstigt ställe. Där har även Marcus jobbat i sommar.

Siri i en solcellsdriven bil. Gick ju döfort.

Amerika som ser ut som han skäller på mig och Linneja (så låter det på gottländska)

Tossan i elektricitets grej.

Mitt hår. Fast det vart inte så mycket för vi orkade inte stå så länge.



Annars har jag städat bara idag. Ikväll kommer gabban och elin. Nu sitter jag och lyssnar på någon turkmusik, faktiskt asbra. Nåt att ta med till Ayia kanske? Eller inte. Annars har jag fått ett sår som jag fick när jag skulle flytta nattduksbordet * snyft * i lördags.

/Amanda



Kommentarer
Postat av: moster maud

Börjar att dra ihop sig för resa!!! Resfeber??? Ringer snart Puss

Ps säger som mormor Inga, om där rädd om såret så får du ha det länge :)

2009-08-13 @ 11:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0