Intrig på gymmet

Tjenamors alla homo sapiens som läser min blogg!

Idag efter jobbet ska jag med Lubban på stan en sväng. Tyvärr har hon inte fått någon lön än för att hon jobbade så dåligt att de måste överväga att betala henne, så det blir bara jag som kan shoppa tror jag. Jag ska köpa hårspray och växla peningar sedan får vi se vad som händer och fötter.

Annars pumpade jag en sväng nere på gymmet som befinner sig på våningen under mig. Jag tog det lugnt, stretchade mest för jag har djuriskt mycket träningsverk sedan i måndags. En liten hemsk sak som hände på gymmet var att jag fastnade upp och ner i en maskin med fötterna typ ända uppe i taket och håret som sopade rent golvet. Det var pinit, men jag lyckades lirka mig ur efter mycket om och men på 5 minuter. Tur bara att det inte kom någon! Jag hade kunnat riskerat mitt jobb och min värdighet stod på spel!

/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0