Update

Tjenixen! 

I går kom Gabban och Elin. Jag har saknat de små liven en hel del faktisk. Tossan fick nog damp på mig för jag spelade Smurfhits på högsta nivån. Jag blev lite nostalgisk så jag letade en massa galma hits som har pumpats ur mina högtalare när jag var runt 5-10 bast. Det var lite kul. 

I allafall så åt jag korv och makaroner till middag igår. Blir nog samma idag, eller om jag gör ungstekt falukorv. Jag kommer nog äta korv resten av tidan innan jag far till AYIA (som det bara är 4 dagar kvar till). Packningen pågår för fullt och jag är grymt peppad.

Igår träffade jag även mitt fadderbarn, Bea som kommer från Sundsvall. Hon verkade vara en trevlig prick som jag måste bekanta mig mer med. =)

Det var en liten update

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0