Nära nu

Igår var jag ju på staden med Lubban och jag fick mina ärenden uträttade. Plus en massa krimskrams från indiska som jag vart helt totally förtjust i. Typ snorgott luktande te och en gigantisk tekopp för att visa vem det är som bestämmer när vi dricker te i Gimo. Sedan köpte såna här ljusgrejer som hänger i fönstren, gröna och så införskaffade jag mig cykelbyxor så att jag inte ska bli antastad så lätt i Ayia.

Efter stan åkte vi hem till mig och kikade på mammas skynken som man virar in sig i när man ska gå till stranden och bada. Evelina fick även se min hög med bra-och-ha-och-som-är-nödvändigt-i-Ayia-prylar som hon vart inspirerad av. Mitt upp i allt gastade mamma och Go från köket att krubbet var färdigt. Det var jättegod mat; rotsaker i ugn och kött och sås yummi. När eve skulle hem gick jag med henne en bit så att hon inte skulle bli rapead. 

Nu ska jag ut på fabriksrunda med Bettan! Myhs =) /Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0