17 ynka dar

God morgon! Igår var jag med Lubis höll vi på att lyssna på party musik. Då vart vi döpeppad på att dra till Ayia. Håller på att tanka min mobil med en massa låtar och sedan ska jag försöka ragga högtalare till den så vi kan ha murre på beachen och på hotellrummet ;)

Sedan drog jag, Lubis och mammi och gymmade för att bli fit till stranden i Ayia. Man vill ju inte springa runt med celluliter där direkt. Lyckligtvis tog det på Lubban som påstod att hon blev biff på en gång "jag kan känna att de är större och hårdare, det är ingen inbillning, jag VET". Töh, dream on biaaatch! Det var en gammal skiva med 90-tals partylåtar som dunkades i högtalarna och då vart man också pepp på Ayia.

Nu är det inte långt kvar. 17 dagar är nada! Tyvärr håller jag på att bli förkyld men det ska jag skita i (svininfluensan attakerar tidigare än beräknat, not good).


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0