Ayia-möte

Hej!

Det har hänt actionladdade grejer här på jobbet denna vecka! Oj, oj. B.la. så var Bettan berädd att offra sitt liv när hon hängde ut genom ett fönster för att peta ner ett getingbo med en kvastliknande grej. Lyckligtvis lyckades hon utföra uppdraget utan desvärre åkommor. En annan sak är att jag får jämt offra mig och sitta i steksolen när det är fika, bara för att jag är sommarjobbare och är lägst i rangordningen. Det är faktiskt inte nådigt att sitta i solen för att man svettas som en gris och svetten porlar sig som pärlor på överläppen medans de andra sitter i skuggan och tittar på mig som underhålling när jag pinas. Det är min uppgift här på akzo. Nej då, jag gör en hel del annat, mer förtroendegivande uppdrag också. 

Igår var jag, Emma, Eve, Steff och Petra på Dyket och hade Ayia Napa-möte. Vi hade köpt med oss en massa gott fika och dricka. Men nötterna Steff och Petra som var dryck-ansvariga hade inte tagit med koppar så en annan drog på sig krockodiltårarna och gick upp till kiosken och där fick vi låna muggar. Vi badade och det var dövarmt, sedan moppegangade jag hem med Eve på hennes moppe. Besse på Tessan som svek oss för att hon skulle "på gymmet". Ha, visst va? 

VARNING! SNODD BILD AV PETRA! (Vill inte råka ut för kopierings-bedrägeri, tack svenska-läraren Zara som tvingat mig att lära mig källhänvisning)


Aja, vi höres /Amanda  

Kommentarer
Postat av: petra

bra där amanda! det är viktigt med källhänvisning;)

2009-07-02 @ 12:12:32
URL: http://pswiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0