Back on track

Hej! Igår när jag kom hem från tåget höll jag på att dö. Jag var åksjuk som ett svin och jag var stentrött eftersom jag hade dygnat. Så det var bara bums i sägen för min del där. Jag kunde inte äta fin-salladen som mamma hade gjort heller tyvärr. Sov iaf som en gammal gnu och de behövde jag. Jag har varit lite seg i rocken idag på jobbet med det gick ok ändå. Förutom när jag råkade kleta frätande grejer på näsan, då fick jag löpa till tvättstället för man vill ju inte gå runt med ett rudolf-köttsår på näsan inte. Annars hände det inge fler incidenter.

Måste bara säga att jag är döglad att den gamla städaren är tillbaka på jobbet. Sommarjobbarna hedde alltid plastkassarna i papperskorgen med en massa luft under så man fick trycka ut all luft själv. Man kan ju inte slänga saker då, skitjobbigt! Där lät jag förresten som en bortskämd unge, men det var jätte störigt kan jag lova.

Ikväll för vi se vad som händer, tackar inte nej till lite relaxing hemma i sängen direkt. Såså. /Amanda

Kommentarer
Postat av: arg sommarjobbare

snacka om inge liv att gnälla på oss! du är inte så mkt bättre själv din kemi-fjant

2009-07-27 @ 23:18:32
Postat av: ewe

skämt å sido.. blev du rädd? ;)

2009-07-27 @ 23:19:14
Postat av: Amanda

Ja, jag sket nästan i brallan. Men jag står för mina åsikter, pysen =)

2009-07-28 @ 08:19:56
URL: http://anussniffarenamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0