Den elaka flinten

Hello, Gävle calling!

Igår så kom jag hit och Gabban tog emot mig med ett paraflax. Vi shoppade och fikade medan vi väntade på att 
Elin skulle komma. När hon kom köpte vi mat som vi sedan lagade, dögott. Fläskfille och pärer och sallad. Sedan sminkade vi våra trynen och drog ut. Det var roligt att möte utelivet i Gävle och vi svängde våra lurviga på två olika klubbar, en som helle Goya och en som hette Hang Loose. Dökul! Sedan drog vi hem till Gabbana och hade lite trevligt folk som vi hade träffat med oss hem.

En nazist gubbe med flint p90 som kissade på Gabbans jobb-jacka. Ofta, den låg liksom inne på toan och fel och kissa i toan bara.... Jaja. Jag kastade iallafall ut han med huvet före.

Det var en pytteliten del av det som hände. Resten är hemligt, närå men jag pallar inte skriva mer nu.

/Amanda

Elin is klunking milk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0