Gårdagen i korta drag

Jag måste bara meddela att min emo period vart över typ en halvtimme efter senaste inlägg, och det var ju himla skönt!

Jag slutade tidigare igår och for på cykeln med freddie till vägkyrkan och fikade. Emma och Eve jobbade där den här veckan och jag fick så fina smörgåsar så =D När jag kom hem därifrån lekte jag syjunta med mig själv. Jag satt och pillrade på en del kläder och redesignade dom. Jag tror att en kjol som jag pimpade vart ganska bra iallafall! Tacka vette Ica som finns bara around the corner.

På kvällskvisten var det träning på kullas och det var kul för att vi var dömånga så vi spelade match. Efter träningen väntade jag med Sawert på hennes skjuts och vi hade deeptalk om livet o.s.v. It was najs. När jag kom hem till boendet så hade mamma, det svinet, bringat chips. Jag kan ju liksom inte låta bli att äta om det finns, satt eh, ja, träningen var som bortkastad.

See ya /mandyhoe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0