Gatufest

I helgen så har sundsvalls stad bjudit på gatufest. Elle bjudit och bjudit kan man väl inte kalla det men jaja. Jag hade tredagars biljett och det var ganska kul. Men jag tror nog att det var roligare förra året, det var iaf bättre artister där då... Hur somhelst var jag bara in och kikade på torsdagen sedan på fredan så var vi (Ayia-gänget) hemma hon Tessans mamma innan och grillade och mös på. Sedan drog vi våra lurviga ner mot staden där det förekom en hel del headbangande till Backyard Babies och Lena och Orup. BB var lätt bäst den kvällen. Sedan vart det Daltons pilsnertält för hela slanten! Lördagen vart lite olycklig för att en tant attackerade mig med sin stilettklack mot min hälsena så jag börja halta och blöda. *Snyft* Jaja, kom hem i tid den kvällen och käkade nattmacka medans jag resumerade kvällen för mamma och freddie som lyssnade med spetsade öron på vad jag hade att berätta. Not...

Det var en liten snabb-slarv-genomgång av vad jag sysslat mä.
Ajdöken =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0