Grejer på G

Sitter och filosoferar över vad jag har att se fram emot inom den närmsta tiden av sommaren. Med tanke på att jag inte har någon semester så får jag blicka lite längre framåt. Ja, förutom att träffa Marcus så är det väl dessa grejer jag får ilningar i ryggraden av blandade känslor av:






Ayia Napa, Mönstring och Håkan Hellström! Det är väl upplevelser jag siktar på. Innan dess så är jag öppen för förslag på att dryga ut den långa väntetiden på helger och så =D

/ Eder trogna vän Amanda

Kommentarer
Postat av: Steff

mycket bra grejer du ser fram emot. ser killarna ut sådär på mönstringen så kanske det är dags att söka?

2009-07-08 @ 16:33:51
URL: http://astby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0