Laman och jag

I morse kl 5 vaknade jag att jag av att jag låg och gjorde snorlobber i sängen! Haha helt sjukt. Jag drömde att jag spydde och hade dömycket slem i halsen, och ibland är det otur att man har så mycket inlevelse när man drömmer. Jaja, jag torkade iallafall bort det, och det blir bytning när jag kommer hem. Men det var inte det roligaste sättet jag har vaknat på direkt!

Igår var jag iaf med mummy på gymmet och vi var helt själva på hela badhuset. Det var ganska mysigt. Nu är det full pumpning som gäller till mönstringen. Jag ska egentligen bara mönstra för att se vad jag går för. Inge sugen på att göra lumpen. Men jag skulle vilja kriga och skjuta en massa onda fiender, det vill jag. Får inte riktigt ihop det där. Jaja, jag får väl rycka in privat med mina mordiska tankar om det kommer till kritan och blir krig nån gång.

Ialla fall så kände jag mig som en äcklig spottande lama när jag vaknade. Jag är förrestan hyfsat lik laman på bilden, vi har samma lugg han och jag. Jag kanske var han i mitt förra liv... Det förklarar saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0