Munkas

Jag har Damp

Varför???
De har höjt hyran på boendet på skolan så en annan kommer att bli ruinerad! Jag blir gramse.

Vad kan jag göra åt detta???
Söka bidrag som en gris. Och när jag ska skriva på inackorderings-papprena så skriver jag fel och stavar fel hela tiden så att jag måste printa ut nya hela tiden.

Vad kan jag göra mer???
Ringa och störa min kära faster Eva-Lisa när hon är på semester och fråga om det finns nåt till litet bidrag gulliga lilla jag kan få från CSN.

Vad händer annars???
Jag får äta havregrynsgröt på veckorna och blodpudding till finmiddagarna på helgen.

Nä, nu överdrivar jag lite väl men jag är endå besse... Varför ska de höja detta år när jag går när det alltid har varit typ gratis att bo där? Lågkonjunkturen drabbar oss alla, helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Siri

hihi! hoppas du lyckas få bidrag Amanda! saknar dig <3

2009-07-17 @ 18:45:07
Postat av: Tossis

Du kommer nog att överleva. Du har ju för fan jobbat hela sommaren, du är ju stenrik till skillnad från alla andra. ;O

2009-07-20 @ 19:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0