Onsdagen den 15/7 on work

Idag har jag ialla fall käkat lunch på vägkyrkan i Njurunda. Måste ju ge en eloge till Evelina, kvinnan som fick gristryne av  svinfluensan och Steff, kollegan som fick ta hänsyn till sin kompanjons tandsällning hela tiden, som gjorde smörgåsar till mig och pappsen. Det var verkligen smörgåsar i ett nötskal, inte mackor, inte brödbitar med pålägg, utan smörgåsar!

När vi kom tillbaka till jobbet så bakade jag kladdkaka för att fira att det var min och Jennys sista heldag tillsammans. Nu spöregnar det som kiss ute, undra hur det gick för hennes kärnor som hon har planterat och som jag ska "vakta" nästa vecka. jaja, men kan väl inte säga att jag är engagerad i odlingsprocessen.

Nu ska jag åka hem, träning ikväll. See you hurtibullar! /Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0