Skogens konung

HAJJ!

Igår var jag och käkade på vägis. Skagenröran kittlade fint i kistan. Efter jobbet så var jag på middag hos Marias päron. Det var älggryta och det var skitgott. Man känner sig lite som en skogshuggare eller en vilde från forntiden när man äter älg tycker jag. När man sitter där och tar köttet i sin mun så hamnar hjärnan i trans och man ser liksom lägerelden, snön som yver omkring en och neandertalare som går runt i mammutpälsar och har isbjörnständer i halsband runt halsen. Eller är det bara jag som känner så?


Jaja, efter det var det träning. När den var klar stannade jag några halvtimmor till och spelade lite till fotboll. Väl i hemma hos den kära moderkakan så bokade jag tågbiljetter till Gäfle på lördag för jag ska hälsa på Gabban. Orsa-Elin med falu-dialekten kommer också. Någon till kanske dyker upp forhoppningsvis. Det kommer i vilket fall som helst bli mysigt tror jag =D

Några timmar innan jag slutar ska Eve komma och praoa här och efter jobbet ska vi fara in till staden/Birsta. That´s the plans for today.

Eder Amandahoe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0