Stor Saknad

Fick mail idag från Marcus moster. Det var en del bilder där. Några på mig var lite mindre snygga när det var dragkamp till exempel men nu ska jag inte gnälla över det. Hittade en bild på mig och gullefjun när jag satt i hans knä för att jag frös. Jag saknar han jättemycket. 18 dagar kvar till jag får träffa han och efter det så börjar allvaret igen. Ett år till på Forsmark utan att ha min Marcus där... Jag får hålla ut.

(Nu är ju jag en sån person som aldrig lyckas bli fin på bild och det är ju lite jobbigt i vissa fall. Ha överseende gott folk.)

/Mandy

Kommentarer
Postat av: Mams

Träffa HAN? Du menar honom va?

Gullig bild iaf.

2009-07-25 @ 10:31:25
Postat av: freddeyhoe

så fin bild :')

2009-07-29 @ 18:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0