Svininfluensan

Jag har en liten oro som tynger mitt hjärta. Det är att jag eller de jag är med ska få svininfluensan när vi är i Ayia. Då kommer jag att få panic at the disco alltså. Jag har suttit nu en stund och kikat på olika hemsidor och googlat som en dåre om allt vad svinis innebär och hur det har spridit sig o.s.v.

Bli inte förvånade om jag kommer hem med ett snyggt munskydds bränna runt munnen och klädnype märken på näsan. Och uppfrätta händer av all sprit som jag kommer ha tvättat mina händer i.

Jag hittade en jättabra hemsida, gå in på den du med om du är intresserad.

Tills dess, so long så får vi hoppas att jag inte kommer hem så här ifrån Cypern:

 



























Kommentarer
Postat av: Steff

hahaha du är rolig du mandy :D så illa är det faktiskt inte ;) vi får helt enkelt gå med munskyddsbränna de första halvåret på skolan! =)

2009-07-20 @ 17:19:20
URL: http://astby.blogg.se/
Postat av: j

et tips är att inte använda munskydd iaf. Nu var väl du kanske inte så jätte seriös med det, men många tror ju att det är jätte bra med munskydd. Det är dock nästan värre!

2009-07-22 @ 19:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0