train user

Hejsan! Inatt sov jag ensammen i vår spöklägenhet, men som tur hände det inget.

Idag slutar jag tidigare för att jag ska åka ner till Dalarna och träffa Marcus och hans family. Jag har all packning med mig till jobbet för jag ska åka direkt. Alltså, denna vecka har varit döstressig må jag säga. Jag tror fabriken försöker sätta rekord i produktion den här månaden, och det gör ju satt en annan inte får en lugn stund för fem öre. Som tur är har jag haft några minuter att blogga på.

Igår hade jag träning och då var jag på bushumör. Emily fick vara offer för mina hyss, fast jag gjorde bara ett men när träningen var slut hade jag jättemånga hyss på lager i hjärnbalken. Det var synd att jag aldrig fick en chans att utöva dom.


Kul att jag glömde mp3:n hemma?

/Amanda

Kommentarer
Postat av: ewe

i hope u får kul ;D men du?! du måste följa mej ¨nån dag eller helg å köpa högtalare till dotan, nämen du fatta

2009-07-17 @ 09:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0