Ny "nalle"

Hejsan, i måndags var jag i Birsta med Moren min. Efter ett långt spaningsarbete med många svettiga timmar framför datorn och i affärer av forskning hade jag bestämt mig. Jag skulle byta upp mig till en fungerande mobiltelefon. Nu fick det vara slut på användandet av en mobil som luckan hade gått av på och därmed inte hade ett fungerand knapplås. Nådigt less på att vakta på gamm-telen som en jehova för att den inte skulle råka ringa upp nån kuf eller att den skulle gå in på nåt olagligt av sig själv. Så nu är den här skönheten nedanför i mina ägor. Hittills är jag dönöjd med den förrutom att det inte finns snake på den som på Nokia 3310 :(

Släcker va? ;)

//Amanda

Kommentarer
Postat av: ewe

ha du fått den nu ? ;) wohoo

2009-07-10 @ 09:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0