Cheap Monday

Hejsan ;)

I fredags var jag först på party en sväng sedan hämtade jag marcus vid tåget. Vi hade inte setts på en HEL MÅNAD! Sedan for vi tillbaka till partyt en pyttesväng och fiskade med oss Emma och Eve. Vi åkte hem till farmor och åt rabarberpaj som Lenis hade bakat, dögott!

Sedan for vi hem till mig och slaggade. På Lördagen for vi in till staden och skulle lätta på trycket på våra plånböcker men det blev inte så mycket shoppat. På kväss drog  vi ner till Emmas Björn och grillade med Olli, Eve, Maricell och Emma himself. Sedan drog vi en sväng med steffes båt. Tur att regnet inte var i lufter tycker jag då.


På söndagen så badade jag Max och Freddie på dyket och Marcus va med bara. Käkade glass och sedan hem och käkade mammas delikata pizza (som även hamnade i lunchlådan idag). Efter det blev det bio med de vi tillbringade lördagskvällen med + mia och freddie. Vi såg Brüno. Den var helt störd fast man fick sig ett par rejäla garv ibland. Om man gillar gayporr kan man gå och se den tycker jag nog. Fast den var kul!¨


Brüno och hans O.J. Haha

Idag har jag haft det jätte stressigt men jag hann trycka in några rader på bloggen iaf.

/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0