En helg i dalarna

Hola hola coca cola!

I torsdags när jag skulle ner till gävle med tåget var det en bixt som hade kraschat nåt så jag kom 40 min försent, vilket var bra för att jag hittade Marcus i gävle och vi slog följe de två timmarna vi var tvugna att vänta på tåget. Det var ett gäng mexicanare som höll på att planera på sitt språk att de skulle rape-a mig innan jag hittade Marcus, jag var så rädd...

Annars gick vägen till FAAAAAALUNN bra och på kvällen var vi i Family Perssons stuga med grill och rodd i en båt. På fredagen sov jag jättemycket och badade och solade medan hela hans familj jobbade med att bygga ett soldäck/måla o.s.v. När vi kom hem till huset så vart det pizza och bastu.

På lördagen var det sommarfest hos Marcus mormor och morfar, det var mysigt fast jag vart helt yr i huvet när jag blev presenterad för 25 pers som jag skulle lära mig namnen på. Det var lottdragning på festen och jag hade spanat in ett sudoku spel som jag kunde döda för på prisbordet. Jag kunde verkligen offra hur mycket som helst för att få det. Alla hade hört min vädjan om spelet och tog därför inte det. Jag hade lott nr 13. Marcus lillebror Anton hade nr 11och vem tror ni tar spelet före mig? Jo, skitungen, och för att jag skulle få det av han så var jag tvungen att lära mig att cykla enhjuling typ 30 meter!!!! Den kvällen gick åt till att träna på det men jag klarade inte ens en meter fast jag hade två personer brevid mig som jag hade greppat nackarna på som stöd.

 Som tur var fick jag spelet endå på ett villkor, att jag ska lära mig cykla en annan gång. Jaja, vi får se hur det blir med det. Å på söndagen, igår,  for jag hem.

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0