Efter en ture på staden

Hej, idag efter jobbet så åkte jag och Maria in till den eftertraktade staden Sundsvall och shoppade. Min födelsedagsprelle av henne var att shoppa vad jag ville för en viss summa. Det blev en hel del innovationer för min del. Nja, kanske inte innovationer men nyinköp då. Jag tror aldrig jag har kommit hem med så mycket på samma dag nån gång. Det är ganska bra ju.

Snart är jag spelklar för match i Njurunda IK igen och jag är peppad som en gnu. Jag har tränat upp min förmåga att spela fotboll så jag hoppas att jag inte sköter mig dåligt. Nästa vecka är det gatufesten också och det ska bli kul. Har liksom insett att det är ju det enda som händer här i sundsvall så jag ska så klart medverka. Far och Son ska ju spela och de är ju ena höjdare har man kikat in på youtube.

Hade Mandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0