Marcus och jag



Så här såg och och marcus ut på balen iaf. Jag ser västa krystad ut och har gäddhängs utgjutelse och det ser ut som marcus vill smocka till mig med sin hand. Jaja... 
 Igår laggade datorn när jag skulle pubba detta inlägg. All text försvann  med det var nog inge viktigt skulle jag väl tro.  Igår tränade jag fotboll och jag märkte att alla mina old-fashion talanger var som bortblåsta :( Men nu ska jag repa till dom lite så får vi se om jag ka hamna i den goda gammel-formen igen. Idag blir det teoriplugg samt lekka i stan.

Häjhäj

Kommentarer
Postat av: Styvmor

Det finns en potential där...

2009-06-05 @ 20:30:51
URL: http://goodkipper.blogg.se/
Postat av: moster maud

Jättefint kort, du strålar o inget annat, söta!!!!

2009-06-06 @ 10:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0