Midsommarhelgen

Hellow!

Igår var det midsommarafton. Jag måste ge mig själv en applåd för att jag har kommit ur pubis-ålderns pinsamma röda kinder. Jag dansade nämligen runt stången på KB med en inlevelse som hette duga utan att tycka att det var pinit. Jag känner mig very vuxen och det kan ju vara en fördel när man är en nybliven 18-taggare!

Kvällen spenderades nere hos the Emma-family och jag var chafför för kvällen. Det var 3-vligt att återförenas med de goda gamla släktingarna som man har ett blodsband med. Idag har jag och Maria varit på Akzos gym och pumpat till oss lite därefter avnjöts en pizza från Atta med familjas.

Återseende /A.Sten

Kommentarer
Postat av: Styvmor

Men jag drack inget! Man kan ju tro det av inlägget...

2009-06-20 @ 22:27:23
URL: http://goodkipper.blogg.se/
Postat av: Mams

Köpte också pizza från Ata, han verkade ha det körigt. Inte många som orkar laga mat en midsommardag. PS Tränade inte..........hmmmm

2009-06-21 @ 16:25:24
Postat av: andrea

Tjoodu! Jag har hittat din blogg - Busted!;)

Kul läsning :) För mig blev det ingen dans kring stången, stor fail?

//andrea

2009-06-21 @ 16:50:25
URL: http://andreapettersson.wordpress.com
Postat av: Anonym

Var är lilla syster då?? Hon är så tyst nu för tiden!!!

Ååå DU, kör försiktigt, nu har man fått nåt mer att oroa sig för

Puss

2009-06-21 @ 21:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0