On the mountain of clocks

Hello.

Nu är jag på Klockarberget och här är allt som vanligt. Å ena sidan är ganska skönt att vara i trakterna man är uppfödd i fast å andra sidan inte. Det känns lite svårt att andas när jag är hemma, men det ska jag ta och analysera senare i mitt liv när jag får tid. Lär ju bli när man blir pensionär eller nåt. Mer djupt tänker jag inte bjuppa på i detta inlägg.

Det går så segt att lägga upp bilder på den här datorn men det kommer studdebilder snart kan jag lova. Ska bara dra ut tummen ur asset. Igår tillbringade jag morgonen i Mora med min vän Josefine. Jag shoppade en bikini för sommaren och Ayia Napa och efter det  käkade vi glass. Efter klockan 13 så tillbringade jag min tid på resande fot. Dock så pajade min äckel-rullväska i ena hjulet så det har orsakat Quasimodo-rygg på mig idag. Tack för de! Pappa kom och hämtade mig vid tåget och det blev en äkta disney återförening när vi sprang emot varandra på platformen och omfamnade varann. Som den gentleman han är tog han över Quasimodo-ryggen och jag fick övningsköra hem.

Nu blir det till att börja kika på teorin, sedan mot eftermiddagen ska jag pallra mig iväg mot stan och ha körlektion. Det är jag sugen på vet ni vad...not!

Hare and adjökas /Amanda

Kommentarer
Postat av: Din vän i nöden

Vilken djuping du ha blivit sen du vive a Gimooow :O Btw, ha du sett reklamen under inlägget? "Äkta indiskt hår till fyndpriser. www.Fannyhair.se" (o tänk på va de betydde i England, jag skulle då inte vilja använda de där håret hahah!) ;)

2009-06-03 @ 23:48:25
URL: http://effet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0