Snase

Hallå!

Helgen har rullat på som bara den utan att jag ens märkte av den. Det bli ju lätt så när man har sommarlov! Jag har iaf bara varit hemma och slappat och läst "Isfolket"- en bokserie på 47 böcker som jag är totally besatt av. Sedan har jag pluggat lite teori och så. Igår (söndag) körde jag först bil med farsgubbas sedan hälsade vi på farmor. Efter det var jag friskus och tränade fotboll and it was najs. 

Efter maten lunkade jag upp till Evelina sedan kom Emma, Fanny och Jenny upp och hade ett litet hemligt möte. Sedan liftade jag med Emma hem på familjemoppen. 

Imorse klockan 10 upptäckte jag att jag hade hunnit med ett helt liv typ, jag hade varit på Akzo och gjort drogtest, käkat frulle, lagat mat, pluggat teori, solat och rivit tapeter i hallen. Jag vart helt chockerad när jag upptäckte hur himla effektiv jag varit. Nu ska jag sätta mig i solen igen med teo-boken i högsta hugg och dricka vatten - eller det kanske blir saft, jag kan ju unna mig lite mer gotta nu när jag har blivit fysiskt aktiv igen ;)

Hejdå!
Bögigt gullig katt som jag hittade på intra nätet!

Kommentarer
Postat av: Styvmor

Snälla! Använd normalt språk. Du är väl ingen fjortis heller. Får jag höra det där på AKZO så är du körd! Du är väl "vuxen" nu va? ELLER???

2009-06-08 @ 20:25:12
URL: http://goodkipper.blogg.se/
Postat av: Amanda

jaja...

2009-06-10 @ 11:14:41
Postat av: Tengel den onde

I must destroy all good!

2009-06-13 @ 20:37:57
Postat av: moster maud

G R A T T I S !! !! !! !!

2009-06-15 @ 15:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0