Snart lunch, yummi!

Nu är det en kvart kvar till lunch och min kära styvmor och upplärare Maria har just dragit sin kos för att åka hem och käka. En annan vill inte käka själv så jag sitter här och drygar ut min tid en liten stund. Plus att jag kan inte göra nåt när Mary inte är här...

Hittills idag har jag iallafall suttit och lyssnat när maria snackade i telefonen med en datasnubbe som skulle försöka få igång min dator. Tyvärr har han inte lyckats än. Sedan har jag fyllt på kemikalier i dragskåpen, det var roligt. Snart är jag redo för större utmaningar känner jag. Men imorgon skulle jag vara svans på en som heter Bettan för att se hur man ska göra när man jobbar, på riktigt. Det ska bli spännande.

Igårkväll hade jag fotbollsträning och jag kan ju upplysa om att jag pinnade på som jag hade gjort i gamla dagar och när vi hade kört fördigt upptäckte jag att jag höll på att spy av utmattning och jag var helt blå i fejset. Sedan drog man hemöver ner på byn från kullen med vrålåket som jag hade lånat av morsgubben.

Jorå satt eh... Men på återseende om man får uttrycka sig så. /Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är gumman!!!!!!! Puss

2009-06-18 @ 21:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0