Summering

Hej, nu har jag missskött min plikt några dagar...

Jag drar en liten snabb repa:

Torsdag: Jobbade, det var najs. Var sedan på Fannys studde-party. Sedan knackade jag på låset till krogen på min 18-årsdag. Kl 00.00 öppnades dörrarna inför en helt ny nivå av partande. Just i samma sekund jag fyllde insåg jag att det inte är någe spännande att försöka komma in på krogas längre... Så jag och eve lunkade vidare till Svenssons och tillbringade några minuter där. Tror lika många i kön som inne, minst!

Fredag: Körlekka, sedan handla fika till mitt kalas med gubas. Hade sedan ett litet kalas för de som behagade att komma inom släktområdet på fars sida. På kvällen kom Marcus och det bjuppades på snor-god middag sent på kvällen med mamma och GO.

Lördag: Birsta med M. Pap, Mary. Sedan thai-mat från bommengrillen. 

Söndag: Fika (litet försenat kalas) hos mormor. Marcus gittade sedan mot sydligare trakter. Därefter PLUGGNING AV TEORI SOM EN BLÅNEGER.

Måndag: (Idag): KÖRKORT KLAPPAT OCH KLART! Firrade teo:n och körningen och jag fick dra gulebilen hem från stan helt själv!!!

Ikväll så ska jag träna och så tror jag. Sedan börjar jag jobba på riktigt imorgon ;)

Hare /Mandy

Kommentarer
Postat av: Mams

Stort GRATTIS till körkortet, du är helt otrolig som fixade teorin så snabbt och glöm inte att du övningskör än, det tar lång tid innan du kan köra riktigt.

2009-06-15 @ 18:26:36
Postat av: Styvmor

Hahahahah! Jag var ALDRIG orolig! Du är grym när det gäller. Fast språket....näää. Skärp dig.

2009-06-15 @ 19:57:36
URL: http://goodkipper.blogg.se/
Postat av: tessiiiiiiii

grattis amanda! :)

2009-06-18 @ 14:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0